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Buch(elektronisch)#22015

Mobilität aus Kundensicht: wie Kunden ihren Mobilitätsbedarf decken und über das Mobilitätsangebot denken

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Aufsatz(elektronisch)#5Oktober 2020

One size does not fit all: How construal fit determines the effectiveness of organizational brand communication

In: Business research quarterly: BRQ, Band 23, Heft 4, S. 305-318

ISSN: 2340-9444

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Thesis#72015

Motivation of customer-facing staff to sell highly innovative products: theoretical framework and empirical tests

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Aufsatz(elektronisch)#821. Januar 2014

Can Friends Also Become Customers? The Impact of Employee Referral Programs on Referral Likelihood

In: Journal of service research, Band 17, Heft 2, S. 119-133

ISSN: 1552-7379

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Thesis#92013

Innovation perception from a customer perspective: recognition, assessment, and comprehension of innovations

Aufsatz(elektronisch)#102. April 2010

Can I Live Up to That Ad? Impact of Implicit Theories of Ability on Service Employees' Responses to Advertising

In: Journal of service research, Band 13, Heft 2, S. 137-152

ISSN: 1552-7379

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Thesis#132017

Bist du umweltbewusst oder dir deiner Umwelt bewusst?: wie soziale und emotionale Faktoren über den Erfolg der Elektromobilität als Geschäftsmodell entscheiden